onsdag 21 november 2007

Det visste du inte om mig


Den som känner mig vet att jag tar mig friheten att bli ganska arg ibland, och att jag tycker om att ironisera. Jag tycker folk borde cykla mer också. Om man inte känner mig kan det därför blir roliga incidenter ibland.

På svenska internetforumet HappyMTB kan man diskutera skogscykling, och där uppstår ofta bataljer runt huruvida man behöver bil eller inte. Så nu senast raljerade jag om att visst behöver man bil och dessutom behöver jag helikopter och ubåt för jag bor minsann på en alptopp och tar helikoptern till jobbet och landar på Essingeleden. Bilisterna blir arga men vafan, de får väl skaffa sig egna helikoptrar? Och sluta vara så avundsjuka på mig och min helikopter.

Ett av svaren löd "Shit vilket redneck näste vi lever i!"

Det tyckte jag var kul.

Inga kommentarer: